نام بارون 120 هزار تومان
نوشته شده توسط : ارمان

صدای نم نم بارون توی  هوای خوب بهاری

تورو یادم میوفته بازم واسم سخته عزیرم جدایی

دارم زیر بارون خیس میشم به یادتو

چقدر دوس داشتم خنده های شاد تو

(دیگه خوب شدم بازم برگرد دوباره

تو نبودنت نداشتم حس عاشقانه

اشتباه من بود خیلی بد بودم

خودمو عوض کردم واسه عشق دوباره)2بار

دوباره برگرد شاید بارون بگیره

قلبم تو بغلت یکمی آروم بگیره

نزاذ این لحظه های آخر بمیرم

آرزمه که بازم دستاتو بگیرم





:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یه گردن کلفت در تاریخ : 1392/8/2/4 - - گفته است :
آرمان جان توباید هوای سردشمال بااون شعرای سردت بخونی شاید شمالیا دعات کنن که هواشون بدون بارون سرد شده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: